Det här gör Rabbalshede Kraft i samband med den pågående Coronapandemin

Coronavirusets spridning i Sverige, Norden och hela omvärlden har skapat ett globalt orosläge och vi på Rabbalshede Kraft tar situationen på största allvar. För oss är det viktigt att våra kunder och samarbetspartners är trygga med att arbeta tillsammans med oss och vet att vi gör vad vi kan för att förhindra smittspridningen av Covid-19.

Det här gör Rabbalshede Kraft i samband med den pågående Coronapandemin.
Vi följer myndigheternas rekommendationer för att vidta rätt åtgärder och hantera situationen på bästa sätt för alla våra medarbetare, kunder och samarbetspartners.

Arbetsmiljön för våra medarbetare är vår högsta prioritet. Vi är måna om att alla som arbetar på Rabbalshede Kraft ska känna sig trygga att gå till arbetet.

Vi informerar kontinuerligt alla medarbetare om status och uppdaterade rutiner via våra interna kanaler och påminner om att vi ska vara uppmärksamma på symptom kopplade till Covid-19 och att vara extra noggrann med handhygien.

När vi genomför besiktningar, provningar och underhållsarbeten hos våra kunder har vi infört rutiner som ska bidra till att mötet känns tryggt och säkert att genomföras för alla parter.

Vår ambition är att alla som arbetar både hos oss och med oss ska vara trygga med våra rutiner och veta att vi är väl förberedda på hur vi ska agera vid eventuella sjukdomsfall och andra scenarion.

Har du som kund eller samarbetspartners några funderingar är du välkommen att kontakta oss eller din närmsta kontakt på Rabbalshede Kraft.

contact image

Katharina Strömseng